Často kladené dotazy

Informácie o nákupe

Ako zistím, kedy mi príde balíček?

Akonáhle dôjde k odovzdaniu balíčku s Vašou objednávkou prepravcovi, prepravca Vás bude informovať o stave zásielky a očakávanom dátume doručenia. Na webových stránkach zvoleného prepravcu následne môžete sledovať zásielku online.

Objednal/a som si u Vás tovar, ale nedostal som žiadne informácie, či ste objednávku prijali. Ako mám postupovať?

Po dokončení objednávky Vám príde potvrdzovací email Vašej objednávky. V prípade, že Vám email neprišiel, nás kontaktujte buď na emailovú adresu info@blueroad.sk alebo na telefónne číslo +420 774 826 668.

V objednávke som zadal / a platbu bankovým prevodom, ale údaje neprišli. Ako mám postupovať?

Údaje k platbe nájdete v potvrdzovacom emaile, ktorý Vám bol odoslaný po dokončení Vašej objednávky. Číslo účtu je 9949327/5200, ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky. Ak si stále nie ste istý / a, kontaktujte nás buď na emailovú adresu info@blueroad.sk alebo na telefónne číslo +420 774 826 668.

K platobnej bráne sa môžete vrátiť cez odkaz v potvrdzovacom emailu. Iba na neho kliknete a budete presmerovaní späť na platobnú bránu, kde budete môcť svoju platbu znova vykonať. Ak ste zaregistrovaný na našom e-shope, tak je možné platbu previesť takisto po prihlásení z prehľadu Vašich objednávok.

Posielal / a som tovar na reklamáciu, ale doteraz nemám žiadne informácie o jej vybavení. Kde zistím informácie?

Na vybavenie reklamácie je stanovená lehota 30 dní. Ohľadom priebehu reklamácie je každý zákazník informovaný emailom. Ak si prajete poznať stav Vašej reklamácie alebo si nie ste istí, či k nám Vaša zásielka dorazila, kontaktujte nás buď na emailovú adresu info@blueroad.sk alebo na telefónne číslo +420 774 826 668.

Vrátenie tovaru

Ako vrátenie tovaru funguje?

Ak nastane situácia, že budete chcieť tovar vrátiť, tak nám ho pošlite späť na svoje vlastné náklady.

Zakúpil / a som tovar v akcii, teraz je jeho cena odlišná, budem si musieť rozdiel doplatiť?

Ak ste si u nás zakúpil tovar v akcii a budete ho chcieť reklamovať v čase, keď už bude cena vyššia, tak rozdiel týchto cien nedoplácate.

Je možné zakúpený tovar vrátiť?

Áno. Po prevzatí tovaru od dopravcu po objednaní z nášho e-shopu začína plynúť 14 dňová lehota na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Tovar, ktorý chcete vrátiť zabaľte spoločne s dodacím listom a zašlite na adresu: Blueroad RE s.r.o., Tovární 4, 79821 Bedihošť, Česká Republika

. Ak ste vykonali nákup platobnou kartou, budú Vám peniaze vrátené rovnakým spôsobom. V prípade ostatných typov platieb uveďte číslo Vášho osobného bankového účtu. V prípade, že nastanú komplikácie s vrátením peňazí alebo zabudnete uviesť číslo Vášho osobného bankového účtu, tak Vás budeme kontaktovať e-mailom so žiadosťou o jeho zaslanie.

Môžem vrátiť len časť zakúpeného tovaru?

Áno, samozrejme. Postup bude rovnaký ako u predchádzajúceho dotazu.

Kedy dostanem späť svoje peniaze, ak tovar vrátim?

Zákonná lehota na vrátenie peňazí je 14 dní od doručenia vráteného tovaru na našu adresu.