Ako nakupovať

Nakúpiť v našom e-shope je naozaj jednoduché. Môžete zadať objednávku 2 spôsobmi:

  1. prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak ste vykonali predchádzajúcu registráciu v našom internetovom obchode
  2. vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

 

AKO PREBIEHA NÁKUPNÝ PROCES?
Nákup u nás možno zhrnúť do niekoľkých základných krokov
1. Výber zo širokej škály našich produktov

Ak ste si vybrali tovar, ktorý si chcete kúpiť, tak jednoducho kliknite na políčko "DO KOŠÍKA". To sa nachádza hneď vedľa ceny a množstva u produktu, ktorý chcete kúpiť. Následne sa Vami zvolený produkt objaví v košíku, ktorý sa nachádza v pravom hornom rohu. Tu nájdete všetky informácie o Vašom nákupe.

Ak by ste si neboli istí s Vašou objednávkou alebo s výberom vhodného tovaru, neváhajte nás kontaktovať na emailovú adresu info@blueroad.cz alebo na telefónnom čísle +420 774 826 668.

2. Platba vo Vašom košíku

Až dokončíte Váš nákup, tak celkový výber uvidíte vo Vašom košíku, kde si môžete Vaše položky skontrolovať, upraviť alebo dokonca odstrániť. Ak vlastníte zľavový kupón, tak ho môžete uplatniť v sekcii "ZĽAVOVÝ KUPÓN:" Pre pokračovanie k platbe a spôsobu dopravy kliknite na políčko "POKRAČOVAŤ V OBJEDNÁVKE."

3. Voľba dopravy a spôsobu platby

V tomto bode zvoľte spôsob dopravy a spôsob platby, ktoré Vám budú najviac vyhovovať. V prípade doručenia tovaru do Zásielkovňe nezabudnite vybrať najbližšiu pobočku k Vášmu bydlisku. Po zvolení spôsobu platby a dopravy môžete konečnú cenu vidieť v sekcii "REKAPITULÁCIA OBJEDNÁVKY". Pre pokračovanie vo Vašej objednávke kliknite na políčko "POKRAČOVAŤ".

4. Vyplnenie informácií o Vás a potvrdenie Vašej objednávky

V prípade, že ste u nás registrovaný, tak sa stačí iba prihlásiť. Pokiaľ registráciu nemáte, tak je nevyhnutné vyplniť informácie o Vás a Vašej adrese, na ktorú si budete priať doručiť Vašu objednávku. Môžete tiež napísať poznámku pre predajcu kliknutím na rovnomenné políčko pod sekciou fakturačnej adresy.

V sekcii "Zostaňme v kontakte" môžete požiadať o registráciu do nášho e-shopu. Získate tým veľa výhod ako napríklad odoberanie nášho newslettera. S ním Vám už žiadna novinka, akcie či informácie o nových produktoch neutečie. Nemusíte mať obavy, že by sme Vám zahltili Vašu emailovú schránku. Táto možnosť neplatí len pre registrovaných používateľov, ale ponúkame ju aj pre neregistrovaných zákazníkov.

Nakoniec po vyplnení všetkých políčok kliknite na "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU".

5. Poslanie informácií o prijatí objednávky

Po všetkých týchto krokoch je Vaša objednávka vybavená a bude Vám zaslaný potvrdzovací email na Vašu emailovú adresu s rekapituláciou objednaného tovaru, konečnou cenou, spôsobom úhrady a odberu a s údajmi zadanými vo Vašej objednávke.

Keby Vám email do 5 minút od odoslania objednávky neprišiel, tak v prípade, že ste registrovaní v našom e-shope, tak si skontrolujte, či ste nezadali nesprávny email. Ak registrovaní nie ste a nemáte možnosť si overiť správnosť zadaného emailu, kontaktujte nás.

6. Odoslanie tovaru

V momente odoslania tovaru Vás informujeme na Vašu uvedenú emailovú adresu. Termín dodania bude pevne stanovený, až keď zásielka opustí náš sklad. Pokiaľ nebude tovar na sklade, ihneď Vás informujeme na Vašu emailovú adresu.

Tovar Vám pošleme po Vašej objednávke do 48 hodín v pracovné dni.

V momente, kedy bude Vaša zásielka vyexpedovaná, Vám zašleme email s informáciami o Vašej zásielke obsahujúce číslo zásielky a kontaktné údaje na zásielkovú službu. Zásielková služba bude disponovať Vaším telefónnym číslom, pre prípad, že by Vás nezastihla na adrese uvedenej v objednávke.

Ak v avizovaný deň nebude Vaša zásielka doručená, neváhajte kontaktovať buď nás alebo priamo príslušnú zásielkovú službu. V momente odovzdania zásielky dostanete aj doklad o zakúpení tovaru - faktúru. Tá slúži aj ako dodací list, teda na jej základe je Vám garantovaná záručná doba.

7. Prevzatie tovaru

Pri prevzatí zásielky Vám odporúčame, aby ste prebrali len zásielky, ktoré nemajú poškodený zovňajšok. Ak nastane situácia, kedy je obal zreteľne poškodený, je nutné o tejto príhode spísať zápis. Reklamáciu nemožno uskutočniť bez písomného dokladu o poškodení zásielky.